Thursday 11 June 2015

ASSAM 3 : PROMOSI!!! Kuih Raya a.k.a Almond London


Aik ASSAM jual kuih raya plak....????
Jangan salah faham taw....
Saya bukan aktifkan blog ini untuk buat jualan ke apa ke....
Just nak kongsikan apa-apa perkara yang menarik jerk...
Sambil-sambil tu boleh lah saya membantu ahli keluarga, rakan-rakan, saudara-mara, jiran tetangga hatta seluruh penduduk kampung yang buat perniagaan kecil-kecilan ini....

Tajuk entri kali ini...saya just nak 'promote' Kuih Raya a.k.a Almond London....
100 % Homemade makcik kat kampung saya....
 Saya memang setiap tahun akan beli pada dia....
Kekadang tue....tak sampai raya....kuih dah habis licin....
Tinggal botol jerk...
Huhuhu...

Nak tahu tak sebab apa saya suka beli kuih kat makcik ni...
Sebabnya...
Harga murah....Kuantiti lebih dari 60pcs sebalang.....
Almond ditumbuk sekali....bukan sebiji lah....dan lebih coklat....
Balang besar dan mudah dibawa plak tue...
Contohnya macam kat gambar bawah ini....





Kuih Raya a.k.a Almond London ini sebelum puasa lagi saya dah order
 sebab nak buat kudap sambil tengok TV....
Hahahaha...

HARGA SEBALANG : RM28 tidak termasuk postage 
( YURAN POSTAGE : RM 10 )



Jika ada sesiapa yang berminat nak rasa....
Saya boleh send sampel Kuih Raya a.k.a Almond London.....






HARGA SEBALANG : RM10 RM6 termasuk postage
KUANTITI : 10pcs

 Jika ada yang berminat dan ingin buat sebarang pertanyaan bolehlah email pada saya :
blogtomey@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen di ruangan ini....